Miicha

Mitt liv som jag.

Vill ni ha gratis mat pengar??

Allmänt Permalink4
Ja det är så här att man kan få gratis mat pengar uten extra kostnad :)
Man blir medlem på en sida och så kan man gå in på olika sidor och undersökningar och så får man olika summor :)
Själv vet jag att det är lätt att få pengar till mat då men jag har inte fått ännu men jag vet en som fick 250 kr under ett par veckor :)

Är ni intresserade??

Skicka ditt mail så fixar jag resten :)
#1 - - sara:

sv: ja det ser lite farligt ut, men även lite roligt. Skulle vilja testa faktiskt, men inte på tv :p haha

#2 - - Julia Johansson:

fin blogg.

#3 - - FAKIE:

swwwweeet :)



Många som frågat mig hur jag kan få så många besökare, men det var så att jag blev medlem i bloggtrafik och därefter har det bara droppat in en massa. Trodde faktiskt aldrig det skulle vara bra, men jag garanterar dig. Bara på 10 minuter har jag fått 100 extra läsare..sjukt faktiskt :)

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=faakie

#4 - - Madde:

herregud, du stavar som en 10-åring

Till top