Miicha

Mitt liv som jag.

Åh vad less ja bli..

Allmänt Permalink1
Nu när jag är inne på msn så började en kille snacka med mig och så frågade hn om jag hade fixat camen än, och jag skrev ne det har jag inte och har inte pengar till det men går det inte att snacka ändå? eller är jag ute och cycklar skrev ja, men då sa han nästan inget..

Men vad är det med killar och se tjejer i cam? Går det inte och snacka ändå?
Jag gör mycket om jag får snacka med en kille som bara vill prata har inte så många av dom på msn men dom är extra rolig och snacka med, anser jag.. :)

Fasen, jag är så trött jag halv sov på soffan och jag orkade inte nå mera, men jag håller  på att tvätta och så men det är lungt för jag tvätta hela dagen så det är coolt med det, men jag orka lixom inget så nu fundera jag på att jag ska göra lite kaffe så jag piggna till lite och ta tag i sakerna hemma iställe för att ligga på soffan och dega..

och så är det sista veckan jag är ledig med för sen börja ja utbildningen igen och det känns jobbigt för nu har man vare hemma ett tag men det känns bättre när man börja igen, så jag måste plugga mera nu så jag hänger med men jag behöver mycket hjälp och den hjälpen kan jag lixom inte få jämt när jag behöver den och det är synd..

Ajja, jag ska göra lite kaffe så jag vakna till..

(Känns att jag skriver väldigt mycket jämt, Micha det kan vara jobbigt för den som läser och då blir dom inte intresserad av att läsa. )

#1 - - Elin - Design&Makeup:

Det är ju din blogg och då är det ju du som bestämmer innehållet, inte läsarna ;)

Till top