Miicha

Mitt liv som jag.

Måndag 16/8

Allmänt Permalink1
Sitter i skolan och då tänkte jag att jag skulle blogg lite innan jag ska fortsätta med teorin..

Igår så hjälpte jag syrran med datan och så var korna lös så fick he in dom där dom skulle vara och det gick faktiskt rätt bra, och så vid 22 igår så pajade bilen för mig när jag var på väg hem mycket troligt så är det bromskoken som hade hakat upp sig "JÄVLAR" tänkte ja hur faan ska jag komma till skolan som???
SOm turen är så frågade jag min kompis om jag fick låna hans firma bil och det gick jätte bra så nu har man den idag och det går lika bra för mig. :D :D

Idag har jag hunnit kört lite med släp efter vägen då med en ny lärare och det gick sådär första svängen men han förklarade jätte bra och visade hur jag skulle göra som, nästa sväng så gick det jätte bra och tredje gick det ännu bättreoch fick bra med berömm :)

Snart är det ju lunch med så jag ska väll åka och köpa något och äta snart så jag inte svälter eller om man ska åka hem jag vet inte hur dom hade tänkt sig eller så ska jag plugga lite teori och sen åka hem, det lät  nog bäst tycker ja.. :P

Skriver kanske när jag e hemma.. (är så dålig och uppdatera)
#1 - - Laura:

uppdatera mera.

Till top