Miicha

Mitt liv som jag.

Måndag 9/8

Allmänt Permalink2
Idag har jag vare på skolan och bara sutte vid bänken och läst om kartor och så, det var rätt jobbigt men det är bra så man kan börja köra för betalt och så (om man klarar det).

Just nu sitter jag hemma och degar och fundera på vad man ska käka och jag orka inte göra något heller för kastrullerna är smutsiga och jag har ont i ryggen, men det får väll gå ändå.

Jessie har tagit sönder en vas eller nästan tege sönder det lossna en bit från den och då måste jag nästan köpa mig en ny så hon inte ta sönder den mera.

Jag har fått några klagomål när det gäller min stil att skriva,hmm?, har vissa lite  och göra?
Jag skriver hur jag vill och om dom inte acceptera det så behöv ni ens inte läsa min blogg för det är upp till er..
Jag fick inte bra betyg i svenska när jag gick i skolan och så försvinner det efter ett tag så som sagt jag skriver hur jag vill som.

Tack..

Hade bra :D
#1 - - Anonym:

Håller med dig helt och hållet. Folket ska kunna acceptera på hur man skriver för alla är inte bäst på att skiva för det är inte jag heller.

Det finns också olika dialekter och då skriver man efter det.

#2 - - matilda:

vad fin blogg!

gå gärna in på min och släng in en kommentar (:

kram.

Till top