Miicha

Mitt liv som jag.

Onsdag 11/8

Allmänt Permalink0
Har sålt mina Beck filmer för rimmligt pris så nu är det bara glassmaskinen som ska iväg..

Nu har jag druckit 3 cidrar för har så ont i ryggen så nu ska jag inte dricka mera för jag har dels inte mera och så ska jag vakna kl 6.00 imorgon för jag ska duscha och så köra till skolan som tar 45 minuter ca..

Om ni vill kontakta mig personligt så har jag en mail adress, klicka på bilden min så kommer ni dit.

Imorgon på skolan ska det bli kul och veta vad vi ska göra om vi ska köra/backa med släp eller vad vi ska göra, men och så snart komma ju eleverna tillbaka så det blir ett jäkla liv där så då kan man inte lämna bilen olås och så kan man inte parkera nära portarna men som tur är så stannar man inte länge till där heller bara till oktober ungefär.. :)

Idag har jag pluggat lite med kart kunnskap så jag kan det bra och så har jag kört lite på byn och gått in på banken.. hmm..

Så nu blir det nog sängen som gäller för jag har fortfarande ont i ryggen och så får jag fasen inte glömma och ha ben inlägget på mig imorgon så får jag se om det går över..

Nattis  på er.
Till top