Miicha

Mitt liv som jag.

Söndag 8/8

Allmänt Permalink0
Idag har jag vare i S-vall med syrran och hennes halva familj, vi va på Bygg max där och köpte lite bygg matreal så klart..

Imorgon så börja ju utbildningen igen så får jag se om jag kan vakna kl 06.00 imorgon bitti men det börja bli så sent nu så nu måste man nog röra sig till sängen och sussa ett tag..

När vi for te S-vall så tänkte jag inte så mycket men när jag kom hem så förstog jag att Jessie inte hade fått mat på hela dagen "SHIT" men hon fick blöt mat men hon vill ha mera, men ja bruka ta bort maten på kvällen/natten så att hon inte äter då och det acceptera hon men på möra så he ja fram maten igen och fasen om jag glömmer de imorgon men det gör jag nog inte, hoppas jag på..

Då får vi se vad man ska göra på skolan imorgon om det bara är plugg eller om vi får köra lite men det får man se då men nu är det natt så nu ska jag sova så jag pallar mig upp i möra för att duscha, tanka har jag gjort så efter jag gjort mig iordning så är det bara att tuta och köra iväg 7.5 mil te skolan.. :D

Natti på er.. :P
Till top