Miicha

Mitt liv som jag.

Tisdag 10/8

Allmänt Permalink4
På skolan idag fick jag köra lite och backa med släp att backa är rätt svårt men det ta sig så det går bättre och bättre som turen är. :)

Men idag har jag ont i ryggen kännde där bak och då är det en liten bula som känns mjuk så jag vet inte om jag ska ringa till vårdcentralen eller inte imorgon men det får jag se då..

Just nu ser jag på tv och nyss käka klart och ska väll ta det lilla lugna och imorgon ska jag väll plugga lite och så, eller om jag kanske ska se en skräckis med min kompis men det får jag reda på snart.. :)

Ska vila en stund nu det värker som fasen i ryggen, men ha det bra så läng. :D
#1 - - ida:

hejsan! vilken sjukt snygg och gullig banner! kolla gärna in mina illustrationer på min blogg

#2 - - Moi:

Hej! Vilken gullig blogg du har. Och din kisse är enormt söt. Jag har själv en katt hemma i Sverige som väntar på mig..:)

#3 - - C:

Hej!



Jag skulle gärna vilja veta vad du har för mailadress.



/C

#4 - - nora:

besök min blogg pluggiis.blogg.se

Till top