Miicha

Mitt liv som jag.

Tisdag 17/8

Allmänt Permalink7
Igår så åkte jag hem vid luch för jag orkade inte vara kvar så jag for hem iställe, men när jag kom hem så höll min kopis på att fixa min bil så nu går som som hon ska än så länge.. :)

Just nu sitter jag i skolan och degar för jag har hölle på att becka med släp idag men jag känner lixom inte för det idag så jag tänkte att jag ska sitta med terio idag tro jag, och så snart har jag lunch och då måste jag åka ner på stan för  att kolla hur mycket pengar jag har om jag kan köpa lunch.. Hmm..

Imorgon ska jag klippa mig hos min kompis för jag börja bli lång hårig och så måste topparna klippas till så jag får se hur det bli men det bli jätte bra.. :P

#1 - - Nina:

Dessie tårtad igen



http://experienceno1.blogspot.com/2010/08/cool-video.html

#2 - - THIS IS SEX - BLOGGEN OM SEX!:

.

This is sex – Bloggen om sex, känslor, förhållanden och allt som rör ämnena!

// Thisissex.blogg.se

#3 - - Rockbjörnen Crew:

Härligt att ha en klippning att se fram emot!



Tänkte tipsa om att Eric Saade ger en unik livespelning på Live-Löpet ikväll. Live-Löpet kan liknas vid en digital festival med 7 webbspelningar som startade igår (Mando Diao, det var fantastiskt kul!). Konserterna streamas live genom en virtuell scen där publiken kan chatta med sina vänner genom Facebook connect, önska en låt, applådera mm. Det bästa är att artisten kan följa denna interaktion live från scenen och kommentera tillbaka till publiken.



Spelningen börjar 20:55 ikväll och biljetter bokas utan kostnad här: http://livelopet.aftonbladet.se



Andra artister som kommer att uppträda är Robyn, The Ark, Salem Al Fakir, Ola, Eric Saade och Anna Bergendahl.



Hoppas du kommer! (dvs bänkar dig framför datorn hehe)

#4 - - H:

blev det fint?:)

#5 - - Staggnist:

Jag är en "wannabe" gossip girl (helst Blair) med en liten hint av japaneese high school girl. Kortfattat: inte som alla andra. Jag hör inte hemma i den vanliga "genre", jag är INTE platina blond med hårförlängning, jag äger INGEN biker jacka eller jeansleggings, och för att vara helt ärlig börjar jag tröttna på de små väskorna som ALLA har och nu vågar ha för att det har blivit inne. Jag följer inte trender-jag skapar nya egna.

#6 - - höbbe:

Få Spotify Premium helt Gratis! Är enkelt och fungerar bra!!



http://www.gratispremium.com/?ref=575274

#7 - - Lina:

Det kommer nog bli väldigt fint! Fin blogg också förresten =)

Till top