Miicha

Mitt liv som jag.

Tisdag 3/8

Allmänt Permalink2
Idag har jag inte gjort ett piss, jag vaknade typ vid tio och jag tyckte att det var så skönt att ligga och mysa i sängen men tillslut tyckte jag att det var dags att kliva upp..

Senare ska jag ha på musiken igen och så ska jag köra ner till Vulken och köra svarta sopsäckar och så ska jag rensa en garderob och he dit säng kläder och så ska ajg dammsuga och så, men det blir nog bra.. :)

Men jag är så trött just nu men man bli väll piggare när man kommer igång med allt så..

Igår kväll/natt så gick jag in på en chat som man snackar engelska i (det var jätte kul), dom som jag snacka med visste att jag kom från Sverige och dom sa att jag va väldigt bra på att skriva på engelska och jag skrev att jag hade en bra lärare som lärde mig så det är därför och så lär man sig mycket på internet och så tvn, så igår snackade jag med en 43 årig från england (jätte trevlig) och så en Ryss/Am som var i Amerika just nu men pendlar till Ryssland ibland, och han gillade mig så vi snacka med varann på msn nu med..

Jätte kul.. :D
#1 - - Anonym:

kolla in min bogg tävling! så kankse du kan bli den med den bästa bloggen ! :)

#2 - - Madde:

Gillar din blogg, den är kul och man slipper kanske dagens outfit!

Kram

Till top