Miicha

Mitt liv som jag.

Torsdag 12/8

Allmänt Permalink5
Då var det nästan slut på denna dag med.

Har kört lastbil + släp i dag och det gick väll bra hoppas jag lärar´n sa inte så mycket men man får väll höra snart tänker jag.
Och så fick jag göra teori på datorn och det gick bättre och fick nu fas A och B avklarade så nu fattar ju resten men jag är fortfarande på lastbils sidan snart kommer jag in på släp så hoppas att det går bra, men jag känner mig mera inspererad via lastbil är bil kortet iallafall.. :P

Då har jag nyss skickat iväg filmerna som jag har sålt så nu känns det bra att man får det borta, ska he ut glassmaskinen på tradera med snart så hoppas jag får den såld den med för bättre att den komma i användning än att stå bara och inte göra något.. Tycker ja.

Ikväll ska jag väll inte göra så mycket tro jag för jag känner mig så trött efter skolan, och så imorgon ska jag åka lastbil men jag får inte köra men det går bra och åka med en liten längre sträcka ska jag åka så det ska bli kul även om det är en Scania, hihi :D

#1 - - Anonym:

Du verkar så härlig,, gillar hur du skriver oxå=)låter härligt på nåt sätt=D hade bra....

#2 - - elin:

HÄLSA, TRÄNING, KOST & FITNESS



HÄLSA, TRÄNING, KOST & FITNESS



HÄLSA, TRÄNING, KOST & FITNESS



HÄLSA, TRÄNING, KOST & FITNESS

HÄLSA, TRÄNING, KOST & FITNESS



HÄLSA, TRÄNING, KOST & FITNESS



HÄLSA, TRÄNING, KOST & FITNESS



HÄLSA, TRÄNING, KOST & FITNESS

HÄLSA, TRÄNING, KOST & FITNESS



HÄLSA, TRÄNING, KOST & FITNESS



HÄLSA, TRÄNING, KOST & FITNESS



HÄLSA, TRÄNING, KOST & FITNESS



#3 - - choklad med peppar:

Hoppas att du tillåter min komentar sinas.



Jag skrev detta bara för att protesterar.



Jag är trött på visa dumhet jag hör och läser om Brasilianska kvinnor

(inclusive på aftonbladet)



Ska ni snacka skit om Brasilianka kvinnor???

Kolla vad gör Svenskar kvinnor utomlands!



Eran "stjärna"!



En sak som jag aldrig kommer att förstå är VARFÖR gå "Vic silvstedt" runt med gamla,håriga,äkliga gubbar?

Hon säger ofta vi är bara vänner han hjälper mig med min karriär.



Ofta är gamla bjlionär gubbar inga fattiglappar.

Jag undrar vad vinner dom på att hjälpa henne?



Och det som är så kontigt är att folk fråga inte sånt till sig själva utan att så fort hon kom till Sverige med sin kaxiga "Svengelska" då blir hon behandlat som en diva...



Är hon bätre än vilket "Brassa" som helst?



GÅ IN PÅ BLOGGEN FÖR ATT LÄSA RESTEN OCH SE INTERVJU



http://modablogvanessa.blogspot.com/



Jag kanske skulle börjar pratar ocså om dom flesta tjejerna som semmestrar utomlands där dom kan göra ALLT utan att nån i Sverige få reda på.

#4 - - ♥Babypink♥:

Hej ville bara passa på o önska er en go helg

#5 - - Silla:

Skönt skrivet!



http://www.wappy.se

Till top