Miicha

Mitt liv som jag.

Bestämm er!!

Allmänt Permalink6
Kommer det bli kallt eller kommer det bli varmare på julafton?
Dom kan lixom inte bestämma sig, ena dagen står det att det ska vara -32 på julafton på internet och så tittade jag på vädret på tvn så ska det vara -20 på julafton, hmm?
Hoppas att det blir lite varmare inte högre än -20 iallafall för jag ska ju hämta min bästa kompis ju, men vi får se jag ska hålla koll på vädret och se vad som ska ske.. :)

Idag var jag ju hos läkaren och det gick bra och var jag på byn och snurrade ett tag så det var härligt, och så har jag äte pizza idag för jag orkade inte laga någon mat så det vart det idag men imorgom ska jag laga något eller om jag har något i frysen och så ska jag handla på torsdag så innan kompisen komma.. :P

Och så nu fundera ja på eller jag ska göra det, jag ska diska och plocka undan lite..

Och så fundera jag på att jag ska möblera om i sovrumme så det inte blir sladdar och dyligt ivägen så det blir bra men jag ska kolla först om det funkar lixom, men jag ska be exet hjälpa mig med det för data bordet är rätt tung att dra med stationära datan på..

Men nu ska ja diska och plocka undan så jag har det gjort.. :)

Hade :D
#1 - - emelie:

sv: jasså , mysigt ! :) Vad har du för planer inför julafton då? :)

#2 - - Anonym:

Cool blogg!!:D

#3 - - Emma:

Hej!



Jag har dragit igång hela två tävlingar hos mig.



Du hittar dom här:

http://emmset.blogg.se/2010/december/tavling-sumopix.html

http://emmset.blogg.se/2010/december/vinn-valfri-dekal.html



Har även dagens blogg som du hittar här:

http://emmset.blogg.se/2010/december/dagens-blogg-2212.html



Välkommen in och lycka till! :)



God Jul!



(Jag ber om ursäkt om du inte vill ha sån här "reklam")

#4 - - Ida:

cool header ;d

Och hoppas det inte blir så jättekallt på jul!

#5 - - ange:

gör du?:)

#6 - - elin:

önskar dig en god jul! :D

Till top