Miicha

Mitt liv som jag.

Gott Nytt År!!!

Allmänt Permalink7
Imorgon så är det ett nytt år med nya möjligheter (bra sätt att tänka).

Jag har inget nyårs löfte men dom brukar ju brytas ändå, men kanske få ett bättre självförtroende eller något ska väll vara bra :)

Snart ska jag små städa lite så det ser bättre ut så det inte ser hemskt ut när det nya åre komma. :P
Och så ska jag göra mig fin med, men man är ju fortfarande lite små dålig men jag ska hålla ut :)

Har i något nyårs löfte?

Ha en jätte bra nyår och hoppas ert bästa :)

Hade:D
#1 - - a n n a ss:

Gott nytt år!

#2 - - amanda:

mitt nyårslöfte är att träffa en kompis och inte skada mina knän.

gott nytt år! :D

#3 - - Chichi Stephanie:

kult design! godt nyttår! kan du kommentere tilbake ? :)

#4 - - Viktorias Secrets:

läget snygging? :)

#5 - - LillaSoffiaah:

Söker du Foki Style? Då är detta rätt blogg. Kolla in och kanske lämna efter dig en kommentar? Det skulle uppskattas. Puss&Kramar från LillaSoffiaah..♥

#6 - - charlotte:

jag vill tacka dig för en bra blogg..när jag låg inlag på sjukhuset så hitta jag dig..du fick mig att le mellan tårarna.. tack,!!



följ min resa från hjärnblödning o rullator tillbaka till livet som positiv glad tävlingsfrisör..



kärlek till dig



amazinglotta.blogg.se

#7 - - veronica:

godt nyttår :)



<3Veronica!

Till top