Miicha

Mitt liv som jag.

Julafton.

Allmänt Permalink16
God jul på er!! Hoppas ni får en härlig och jätte mysig jul. :D

Ska snart dra för att jag ska käka dopp i gryta.. :)

Hade. :D
#1 - - ange:

SVAR: okej har precis vaknat:)

#2 - - REBECKA BOKI ÖHLUND:

God jul på dig! Hoppas du får en fin julafton! :)

Kramkram

#3 - - ida myrin:

GOD JUL! :)

#4 - - Ylva:

GOD JUL TIL DEG OGSÅ:D

#5 - - bella:

god jul & hoppas du får en bra dag!

#6 - - Kalle:

Ledare: Hoppas svensk jul smakar, Reinfeldt!



http://www.nationell.nu/2010/12/24/ledare-hoppas-svensk-jul-smakar-reinfeldt/#comments

#7 - - elin:

kikar in!

vad gör du idag? =)

#8 - - Amanda:

Hej!



Är du också en person som också älskar ringar? Ta en titt in på min blogg där ett urval väldigt populära ringar nu finns till försäljning och dessutom till ett bra pris! Du kan välja mellan diamantringar till dubbelringar! Jag lovar, du ångrar dig inte! :)

#9 - - M A T H I L D A - Babyfreeze:

Hejsan! Gud vilken fin blogg du har! Och kul att läsa är den också! :) Hoppas du har ett riktigt bra och gott nytt år!

Ställ gärna frågor i min frågestund om du har lust! Kramar!

#10 - - Anonym:

Händer ikväll sötnos? =)

#11 - - Superblogs:

Hej vill bara tipsa dig om ett bra sätt för att få nya besökare till sin blogg.. regga dig på Superblogs och lägg sedan in ikonen på din blogg, sen behöver du bara vänta på dina nya bloggläsare.. enkelt och smidigt

#12 - - Viola:

Hej, tänkte bara titta in och säga att jag just nu har en tävling på min blogg där just Du har chans att få lite fler besökare genom att bara klicka in och lämna en kommentar. Så kika in och var med och tävla om att bli dagens blogg! Ha en bra dag :D

#13 - - Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!:

Dopp i gryta äter jag aldrig längre.. :P



Nej jag kan tänka mig det! Min brorsa älskar att köra lastbil, men vissa tycker ju om det mer än andra. :)



Jag pluggar engelska nu men börjar plugga Journalistik och Multimedia nu i januari. :)

Kram

#14 - - Sara:

Älskar julen :P Besök gärna min blogg :)

#15 - - Miriam:

Digger bloggen din, denne her skal jeg følge mer på <3 kommenter gjerne tilbake : ) www.miriam96daans.blogg.no

#16 - - Megamongot:

God jul! Själv föredrar jag soja på julen.

Till top