Miicha

Mitt liv som jag.

Lördag 4/12

Allmänt Permalink0
Har varit lite dåligt nu på att uppdatera men det kan jag göra nu :P

Snart är jag klar med mina benvärmare och sen ska jag börja på en till som jag ska ge bort till mig kompis som vill ha dom och hon älskar det jag stickar till henne, men jag ska nog göra till syrorna med när jag har råd.. :)
Det är så kul att hålla på och så blir det uppskattat..

Idag är det Kajsa Kavat här och jag ska inte dit, men undra om det blir någon fest på byn tro? Min granne kommer nog inte att ha det för han var på en fest förra veckan och plingade på hos mig mitt i natten men tur jag var vaken :P

Jag har sove rätt dåligt nu i några dagar för ja ghar haft så ont i magen när jag har vaknat och så har jag haft ont i ryggen och så börjar jag bli så kännslig på ljud (igen), det är as jobbigt..

Igår så bytte exet batteri på min bil så nu får jag se om hon är mera startvillig :P har nyss hett på motorvärmare så nu ska jag se om hon vill starta men det är milt ute bara -13 och så snöger det lite lite lite, men det komma mera snö tro ja..

Dålig bild på rosen men det fick ja i födelsedagspresent av någon..

Nu ska jag ut ur lghn och se om bilen vill starta.. :)

Hade :D

Till top