Miicha

Mitt liv som jag.

Måndag 6/12

Allmänt Permalink0
Idag har det snöat och det gör det fortfarande och är ca -13 ute och lite små kyligt..

Har kollat på när lillsyster och hennes man har slaktat grisar så tillslut vart det kallt så jag drog hemåt så har nyss komme hem..

Hade tänkt att jag ska duscha och bli varm och så ska jag väll diska med och plocka undan lite saker och göra det mysigt här igen men det tar väll ett tag det med, men ska börja med att duscha så varmvattnet är kvar så jag får ha vattenkokaren då när jag ska diska men det gå ju bra.. :)

Senare i kväll tänkte jag att jag ska se på en bra film som jag har hemma men jag vet inte vilken än så länge men det kommer jag nog på och så ska jag ha mina högtalare på med  men då ska det vara en action eller en musikal film :P

Men om ni vill köpa benvärmare så är det bara höra av er så kan man bestämma något bra.. :D

Hade så länge :)
Till top