Miicha

Mitt liv som jag.

Natt igen då.

Allmänt Permalink0
Har vare dålig att uppdatera nu i dag iallafall men nu gör jag det åter igen.. :P

Idag har jag inte gjort något bara vare framför datorn och spela på facebook och snacka med en massa folk och så laga mat och så, och så har jag vare ute och gått med exets hund och det var kallt och ruggigt.. Brr..

Imorgon så är jag bjuden på midddag och då ska jag se till att jag ska he på motorvärmaren på bilen så hon starta så får jag också se hur bra batteriet är som jag har bytt (inte jag själv utan exet har gjort det år mig) det ska bli intressant att se faktiskt.. :)

Sitter just nu och har huvudvärk..

Igår så färgade jag håret svart ni ska få se före och efter bild sen men det fixar jag nog imorgon när det är flera som är inne lixom, men det blir då de..

Nu ska jag se vad jag ska göra mera..

Hade :D
Till top