Miicha

Mitt liv som jag.

Onsdag kväll 15/12

Allmänt Permalink0
Då sitter man här igen och så ser jag på film med Clintan.. :)
Och medans jag ser på filmen så spelar jag "Car Town" på Fb som är rätt kul. :P

Idag har jag inte gjort något speciellt alls, vare ute fram och tillbaka på byn och så raggat lite och lysna på hög musik och retade småglin lite och det var kul för dom glodde så mycket antingen var det för att dom tyckte bilen var ful eller var det för att dom är ovan med att foolk har musik i bilar och ragga runt, något av det är det :P Jäkligt kul var det.. WOHOO!

Idag är det varmt ute men det blåser rätt mycket ändå, men imorgon ska det komma snö som turen är så har man inget ärende så då kan man vara inne och mysa och se på när det tok snöa (om det ens gör det)..

Nu ska jag fortsätta se filmen och spela och käka en massa godis.. :P

Hade :D
Till top