Miicha

Mitt liv som jag.

Sleepless Night.

Allmänt Permalink3
Happ, undra om jag ska lägga mig för att sova eller om jag ska vara uppe längre, iförsig jag är rätt pigg fast det blir man väll när man är vaken så hära sent..

Har rätt så ont i båda av mina fötter och jag vet inte vad jag ska ta mig till, kan inte gå så bra ibland så jag haltar och så går jag bra det är olika och så knäna är inte dom bästa men dom är inte uppsvullen som fötterna iallafall så det är ju bra.. :P

Men jag fundera ändå på att stänga ner internet och datorerna och vrida tv till sovrumme och se på tvn och ligga i sängen och se om man kan somna eller om man komma vara vaken längre..

Hatar alltså att man inte har något att göra på dagarna nu man blir så trött och pigg på kvällen, hate it..

natti påer..

Hade :D
#1 - - SANDRASGLAMOUR:

Jätte fin blogg gumman loove it !;)/Kisses

#2 - - SANDRASGLAMOUR:

Jätte fin blogg gumman loove it !;)/Kisses

#3 - - Mathilda:

Nu har jag lagt till dig! Lägg till mig! Kram på dig =)

Till top