Miicha

Mitt liv som jag.

Söndag 12/12

Allmänt Permalink2
Sitter här nu vid den stationära för en gångs skull, ne det var en man här igår och fixade datorn så jag kunde ha internet på den och det känner jätte bra att ha internet på två datorer, bara för att om en skulle jävlas så har man j uen till :P

Igår så tänkte jag och exter att vi skulle byta dämpar på bilen men då har dom bleve stulna från bilen min.. Suck.. :(

Idag ska jag bara vara inne tror jag även att det är fint väder ute men jävligt kallt är det så är inne och kanske se på en film och dunka musik, bra avslut på veckan ändå.. :P

Vill ha musik tips!

Hade :D
#1 - - Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!:

haha ja jag tycker det är mycket godare att dricka kaffe på kvällen också. :P Men nackdelen är att jag ofta blir pigg av det!

Okej vad spännande! Yrkesförarkurs? Vad menas med det? Är det lastbilar? :P

Kram

#2 - - edita:

va söt blogg!

kolla in min & släng gärna en komentar ! =)



ps: fixar du gratis design?

hör gärna av dej på min blogg :)

Till top