Miicha

Mitt liv som jag.

Torsdag 9/12

Allmänt Permalink1
Vaknade 8.30 för jag skulle betala en räkning som ska in imorgon så det var lite försent igentligen att betala den för den kommer att betalas imorgon men sak samma, sen efter det så gick jag och la mig igen..

Cirka 12 tiden så ringde mig kompis mig och ville få ut en massa så det var kul, jag ska äta middag med henne ikväll så det ska bli mysigt.
Så har hett på motorvärmaren på bilen och så ska jag duscha och sen blir det nog att åka till henne eller kanske man kan vara på datorn och slappa en stund innan kanske innan jag åker så hon har hunnit att komma hem och så. :)

Ja på bilden ser vi ju Elvis som var så intresserad av vad det var som ligger på golvet och så hur det droppade vatten och så tillslut small det rätt mycket och då kom det is..
Jag rensade frysen och frosta av den så därför ser den äcklig ut me nu är den fil och ren än så länge men jag har inte rensa kylskåpet men det blir väll det med så kylen blir fin den med. :)

Kom på att jag vill vara en sköldpadda!
Haha, dom lever ju 150-200 år skulle jag vilja.. :)

Nu ska jag duscha..

Hade :D

#1 - - Miss0 - svensk tjej i Oslo:

Fin katt du har :) Allt bra med dig nu efter julhelgen?

Till top