Miicha

Mitt liv som jag.

Undersökning..

Allmänt Permalink7
Jag har haft en fundering på att sälja handgjorda benvärmare så klart stickade..
och jag gör dom själv..

Priset kan diskuteras beroende om man vill ha färgade eller ofärgade och så..

Benvärmaren på bilden ska jag ha själv och vart väldigt nöjd med dom och väldigt fin..

Skulle ni tänka er att köpa?
Eller skulle ni heldre gå till affären?


Med tanke på att i affären är det det maskiner som sköter och blir billigare..

Men jag tänkte före då att ha en undersökning på om någon är intresserad eller inte..

Ni kan välja om ni ska kommentera eller skicka ett mail till mig ([email protected])..

Uppskattar något svar.. :D
#1 - - Viktoria | Marks största blogg♥:

hur mår du idag då? :)

#2 - - Mizuki:

sv; neej tyvärr asså min mamma stickar en hel del och brukar också sälja saker hon stickat så så fort jag vill ha nåt sånt så gör min mamma det :)

#3 - - Viktoria | Marks största blogg♥:

härligt att höra :) jodå jag mår också jätte bra idag :) vad hittar du på nu då?

#4 - - Viktoria | Marks största blogg♥:

hehe okeej :) hoppas du får sålt några i allafall :) jah svarar på kommentarer och tar det lugnt :) Ska snart åka iväg och träna lite tänkte jag :D

#5 - - Linda:

Riktigt coola , problemet är att jag använder inte benvärmare ^^

#6 - - Viktoria | Marks största blogg♥:

jaa träna är underbart härligt :)

#7 - - Viktoria | Marks största blogg♥:

det tycker jag absolut att du ska göra :) finns inte många saker som är roligare än att gymma :D

Till top