Miicha

Mitt liv som jag.

Alltså..

Allmänt Permalink0
Här ber man lite bud på tradera och så vinner man inte, jag ka ett bud på nå högtalare för 10 kr, hm, jag kan förstå men ändå,  och så får man inte köpra dom suck dom var ju fina med, men dom kanske tänker att det är för billigt, men det kommer jag nog tänka med när jag he ut en annons där med för hörlurarna, men jag kommer inte få något för dom ändå..

Men det kanske är något för dig..?

Det är ett par trådlösa hörlurar, du kan gå ut med dom 100 meter från ytterdörren utan problem, för det kan jag, dom sitter jätte brapå örorna och är jääte skön och inte gör ont, jätte bra ljud i dom med skit bra bas och så, men om du vill ha en bild på dom så säg till mig så kan jag skicka till dig eller så.
jag har tänkt att ge 500 eller 600 kr för dom, elle högsta bud som sagt, men jag ska he ut det på tradera  om jag inte kan sälja dom här då.. :)
Till top