Miicha

Mitt liv som jag.

Brr!!

Allmänt Permalink0
Fy fasen vad kallt det är ute nu, när jag såg sist så var det -27 grader ute, brr, bilen lär aldrig starta idag så jag måste ha på laddningen på hon tills imorgon..

Idag blir det nog att jag städa lite, men jag städar bara för min skull känns det som för va fasen det kommer ju ingen till mig heller, suckar, jag vill ju ha mera besök, jag bara hälsa på folk och ingen kommer till mig, men men, det är som det är..

I natt hade jag svårt att somna, jag var hyperaktiv jag ville bara ut och gå, vette fasen vad som flög i mig, men jag somnade tillslut som turen var, hehe..
Men idag ska jag nog gå en sväng med lill vovven, kanske en lång sväng om det är rätt så milt ute, lite för kallt nu.

Man ska ju fasen ha en löparband som man kan gå inne på för ibland är det ju inte väder för att gå ut, tex, kallt snöstorm med mera..

Nu fundera jag på vad man ska käka idag, jag ska nog söka mera recept och se vad jag hittar... hehe.
Till top