Miicha

Mitt liv som jag.

fasen..

Allmänt Permalink0
Alltså jag vet inte hur man ska göra med livet...
Ska man ta som livet ger en eller ska man göra allt för att förbättra den? eller? Hur?

jag försöker att få det att bli bättre men det blir bara sämmre tycker jag, och så sitter man här kär i en kille som inte vet något om det, och det känns skit jobbigt, ska jag komma över han och hitta någon annan, ifrösig jag har ju en på gång men ändå..

Hjälp mig, vad ska jag göra?

och så nu har jag hittat ett nytt jobb men jag kan ju inte söka på hur många jobb som hellst heller, men jag vet inte när jag får ett svar på ett jobb som jag vill ja, men jag vet inte..
Ska jag söka på det tredje jobbet med eller ska jag skita idet?

Hmm..

Ajja, vad ska  man göra med alla beskymmer som livet ger en..

Till top