Miicha

Mitt liv som jag.

God natt!!

Allmänt Permalink0
Nu är jag väldigt trött och jag ska snart nu gå och lägga mig i varma och sköna söngen.
och imorgon får jag se om jag ska till lill syrran eller inte om bileb vill starta, annars så får jag vara hemma och städa lite som vanligt, suckar.

Men imorgon så blir det en cowboy gryta jag har gjort den en gång förr och nu ska jag göra den bättre!!
Det kommer att bli jätte gott de..

Så nu får jag se om man kan sova för Jessie är lekfull ju för tillfälligt och det är rätt så jobbigt när hon är det för hon kutar och håller på, och så börjar hon oftast ju när man ska släcka ner och stänga dörrarna och det är jag less på, jag brukar säga åt henne att lägga av eller så tar jag i hårdhanskarna så att hon får sova ensam i köket..

Ajja..
God natt.. Hörs imorgon..
Till top