Miicha

Mitt liv som jag.

GUUUUUDDD!!!!

Allmänt Permalink0
Inget går som jag vill hemma hos mig allt krånglar, varför ska det jämt krångla för mig??!!
Är så less på det, just nu är det tv-boxen som inte vill funka, men tur är att jag har kabel så jag kan se på tv, men jag kan inte se på tv6, hmm, det som är en sån bra film där nu och så kan man inte se den..

Och så har jag inte vare så duktig idag, :( jag har rökt idag men jag pallar lixom inte trycket med allt som händer, men jag har slutat men jag fick så jag tackade jag så det är ingens fel än bara mitt fel, men jag lider ändå inte eller jag ångrar mig inte heller, bara att det är JÄVLIGT GOTT!!!!

men va fasen ska man göra när man mår så dåligt när man är hemma, ingen att snacka med och kan komma och hälsa på och alla stökar ner eller ja inte alla men dom som är här messt, ja skit samma, men jag vill att folk ska fatta att jag inte vill ha det så, men det gör ingen, men inget att göra något åt det får vara såhär, eller så kanske man är rent ut sagt LAT av sig..

Men jag har bestämt mig att jag ska diska innan jag lägger mig men jag vet inte om jag orkar för jag har ont i axeln och ryggen, men jag ska ge mig fasen på att det är bättre om jag diskar än att sitta vid datorn och häckar typ, bättre de...

Ja, men jag ska diska nu men jag kommer tillbaka så ska jag skriva om jag har gjort något eller inte, men det börja bli så sent med allt så jag kan just nu bara diska... Måste ju göra något..
Till top