Miicha

Mitt liv som jag.

Haa..

Allmänt Permalink0

Det var kul att jävlas med den kilen han trode på allt, hehe.
Men jag slutade efter ett tag innan det blev för mycket, men som turen är så luras jag sldrig utan det var bara en kompis som jag lurade, hehe, men kul var det :)

Så nu snart ska jag sova för jag ska he tvätten i garderoben för dom har vare på häng.. Så nu snart är väll dom torr hoppas jag för nu har jag ju ett element i toan, hehe..

Så jag undra vad man ska göra imorgon..

undra vad man ska käka förnåge, hmm, men njag ska nog lystna på musik och dyligt som vanligt och kolla e-mailen och se om jag har fått jobbe eller inte, och så klart dagens låt ska jag leta efter med och fundera redan nu om vilken låt det kommer bli..

Natti natti, sov gott, dröm söta drömmar men inte så blöta.. haa

Till top