Miicha

Mitt liv som jag.

Heej..

Allmänt Permalink0
Så nu har jag vare ute och raggat runt lite i lill bilen med hög musik.. Haa... :)
Nu tittar jag på tv6 och där är det American Pie - The bandcamp jätte bra!!!
fasen jag vill ha alla American Pie filmer, jag kanske ska köpa dom då för det är ju ingen som vill köpa dom åt mig heller, suck.

Och i dag har jag köpt nikotin fri snus och det är jätte gott faktiskt, jag köpte den bara för att lungna ner mig i varv lite för jag måste annars ha cigg men jag vill inte ha för jag vill ju sluta för gott om jag lyckas...

Och idag har jag tage en ny kort på mig själv och den har jag lagt upp på Facebook.. :)

och jag kan inte he upp den här för den kan vara för stor eller så vill den bara inte vara där, hehe.. :)
men jag ska ha den som en profil bild här på bloggen med.. :)

Till top