Miicha

Mitt liv som jag.

Herregud..

Allmänt Permalink0
Jag är fortfarande glad, men jag är less.

Jag vill att någon förklara för mig att varför får man inte ha någon neon lysen under bilen och i hjulhuset för?
Jag vill ha det på min bil jämt eller ja när det mär mört men varför får man inte ha det?
Varför säljer dom det för när det är olagligt, bara för att man får blickar av andra vägtrafikanter!
LÖJLIGT!!

Medans jag övningskörde såg jag många bilar som var snygga men inte FASEN blev jag fixerad att titta där medans jag körde heller och körde av vägen, det är bara det att Sverige är så fjantig (ursäkta ordvalet), kan vi inte blir mera som USA, nej, så klart inte.

GAHHH!!!

För jag vill kunna styla min bil utan att man stoppas av polisen för att man har för mycket lampor, ja dom som har adventstake i bilen då?
jag stör mig mira på det än någon som har neon lyse under  bilen, jag gör faktiskt det!!

Herregud!!
Finns det ingen där ute som håller med mig om detta!!??
Till top