Miicha

Mitt liv som jag.

Idag är man glad!

Allmänt Permalink0
Så, på mellandags rean så köpte man en mini-pc och det blev en Dell och jätte fin är den, och så nyss kom jag hem från Linda och hämtade hem modemet för att kolla om internet funkade, så, den värkar ju funka annars så skulle jag ju inte skiva detta nu heller.

Så nu är man glad för man har ju internet igen..

Och nu håller jag på att upptatera datorn så jag kanske kan installera msn så man kan snacka där lite, men jag får se annars får jag ta med datorn till Aktus så får Leif fixa den då.. :)

Igår drack jag lite vin och cider och så äver lite Chanpange, men jag ska kanske dricka mera ikväll tänkte jag, får se hur jag vill då,.

Och så ska jag laga mat snart med och idag blir det skinka med makaroner, det blir gott de..

men jag kommer hit senare, så nu kan jag bloggha som brinna livet!! (även om jag inte har några läsare)


Hade!!
Till top