Miicha

Mitt liv som jag.

Irriterad..

Allmänt Permalink0
Idag har jag har det sådär, men jag har ändå haft det en bra dag,.

Jag har vare hos lill syrran idag och det var roligt att vara med henne och hennes barn, :) , och så har jag hälsa på kompisen och blev lite så sur men jag vet inte varför, (menstiden), jajja,..

Men jag har lärt mig att sladda med bilen och det är kul och så började den lukta bränt och då var det inte så kul lägre men jag körde en stund och sen sladda då gick det bra, men sen åkte jag hem igen..

Så nu nu håller jag på att städa när det är reklam på tv och så börjar en bra film på kanal5 Scream börjar, jätte bra film..

Men jag fundera på att ta ut mattan imorgon eller så för katta lär ha hett under en massa skräp som man brukar göra när men "städar", hehe, jag har aldrig gjort så, om man ska städa ska man göra det riktigt iställe..

men nu ska jag till youtube och kolla efter en låt.. :)
Till top