Miicha

Mitt liv som jag.

Jaaa.

Allmänt Permalink1
Nu har det gårr en vecka sen jag slutade att röka!!! VAD DUKTIG JAG ÄR!!!
Men jag är förbannat röksugen men jag ska inte köpa något, som tur är så är OK stängt för idag!

Men men,.

Nu har jag sprättat en cider och så har jag kommit hem för 20 min sedan, jag har varit hos min kompis och snackat lite och kika på tv, det var mysigt men hennes kille reta mig rätt så mycket.. (jag är väll inte så nådig att retas heller)

Och så är ju en bra film på kanal5 och de är ju Scary Movie, jag har sett den ett par gånger och är väldigt bra tycker jag..

Och så har jag inte städat men det ser inte stökigt ut men jag måste iallafall dammsuga men det är lite sent för det nu, får ta det imorr om jag inte ska till kompisen och träna då.. :)

Och Jessie var på bokhyllan i dag längst upp i den, hehe, första gången hon gör så, hemska katt, hehe, men jag retade henne lite idag och det är att jag blåser på henne med ett sugrör och det gillar hon inte hon jamar och sticker, hehe, de är kul tycker jag..

jajja,

Nu ska jag in på youtube och hitta en bra låt som jag ska lägga upp, för jag ska börja med "dagens" låt tänkte jag, så får jag se hur länge det går.. :)
#1 - - Piinky - a story about a girl:

javisst är den =)



kram

Till top