Miicha

Mitt liv som jag.

Japp..

Allmänt Permalink0
Snart komma Lena på besök och nyss bryggt kaffe så snart är kaffet på gång, och i kväll blir det en resa till Ström fram och åter, hoppas det blir kul..

Och snart ska jag till tvättstugan och ta hand om tvätten, och sen ska jag duscha och he på min lite finare kläder och så, fixa håre och kanske sminka mig med.. :)

Idag var det så varmt inne så jag fick he av elementen och nu blev det kallt det blev 17 grader inne så jag fick he på elementen igen så det blir go värmen igen joppas jag,.

Och så är det så jäkla gott med cola jaghar som sagt börjat med sådan igen, men jag bör inte göra det igentligen men det är inte så lätt att ha slutat att röka och sen inte ha någon slags med koffein i kroppen, suckar..

Vette fasen hur jag ska bete mig..
Till top