Miicha

Mitt liv som jag.

Japps..

Allmänt Permalink0
Då kanske man ska ta fram lite vin eller något, medans man kikar på filmen på kanal5 där är det Kalle och Chocladfabriken rätt bra film ändå.

Det skulle faktiskt vara häftigt att göra ett besök på en chokladfabrik, undra hur mycket det kan kosta, men det heter väll godisfabrik kanske, hmm, det gör det nog..

Imorgon är jag bjuden på middag, hoppas att det blir gott men det blir det nog annars skulle jag nog säga att jag inte kommer för att jag ska göra något annat eller något, men det gör jag då inte... =)

Ja mitt nyårslöfte är iallafall att jag ska bli smal igen att lixom komma iform, det är nog härligt att bli smal igen för man mår så mycket bättre!!!
Hatar när man har favorit byxom som är för små, suckar, längtar tills jag är smal, jag ska sluta med godis och dyligt och så rökandet ska man sluta med oxå men det är nog svårt men jag ska nog klara det...
Till top