Miicha

Mitt liv som jag.

Lyckohjulet..

Allmänt Permalink0

Ja jag såg ju på Lyckohjulet när det var för ungeför en timme sedan, och jag tyckte att det var rätt så bra, och så kunde man rätt så mycket med, hehe.. :)

Nu har jag fått i mig mitt kaffe och är rätt nöjd men inte helt, men nu ska jag väll ta en hårdbrömacka med leverpastej och smörgåsgurka på, jummy... :)

Imorgon vette fasen vad jag ska göra än att ta det lungt, jag kanske ska ta bort jul gardinerna eller så jag får se, eller bara ta det lungt och vara framför datorn hela dagen och få ont i axeln, det låter ju bra.. HAA..

Ja och så klart så ska jag betala räkningar.. BLÄÄÄÄ!!!
Jag vill ju behålla alla pengar ju så man kan leva lite lyxigt ett tag, men nej det går inte.. :( Jobbigt..

Japp, så är det och det är för jävligt det med räkningar jag hatar dom, man se en summa komma in på kontot och sen bara poff så är dom borta, suckar, men vad ska man göra man kan bara inte skita i att betala för då blir det bara dyrare för en och så,. Suck..

Till top