Miicha

Mitt liv som jag.

Nytt fotto på mig.

Allmänt Permalink0
ja det är ett nytt fotto på mig nu när jag har kort hår och svart då..

Var nöjd med kortet och så är det från mini-pc:ns kamera med, haa, tänk att det blev ett sådant fint kort på mig, men jag var hel nöjd som sagt, jag har den på facebook och så nu då här, men jag ska ha den som visnings bild här med men jag har inte ändrat den än.
Men det blir väll snart ska ni se, ni som läser..

Men jag kan inte sova nu heller men jag kommer nog vara vaken resten av natten med men det märeker ni väll om jag kommer in då och då och skriver, hmm, ni som läser märker iallafall..

Men ni som följer mig kan följa mig på blogglovin.se där kan ni följa mig när det är något som händer, men men..

jag vette fasen vad man ska göra nu, kanske ta lite vatten eller så för att man ska kunna slappna av lite, jag har lite ont i axeln och vette fasen vad man sla göra som, och så har jag inte någe värktabbletter  heller men det är ju mitt fel om jag har ont med för jag är för stel och så sitter jag vid datorn hela tiden med och är spänd, hmm..
vad ska man göra..??!!

Förvirrad, or not..
Till top