Miicha

Mitt liv som jag.

Sömnlöst..

Allmänt Permalink0
Ja det känns att man inte har kunna sove inatt somärnå, man är lixom slö av sig, jag ska se om jag kan sova någe i dag eller nee det ska jag inte utanj ag ksa sova tiditgt i kväll iställe för det är bättre för då slipper man ändra mera det med klockan som foster pappa säger alltid till mig, hmmm,  jag ska nog dricka en massa kaffe och gå ut på prommisar och vakna mera och dyligt, se om jag kan somna i kväl då om typ 20 timmar.. suckar

Men just nu lystna jag på musik men inte för högt så grannen störs utan lagomt men spelar roll om grannen stör på det utan kl är ju över 7 på möra så det spelar ingen roll för der är från 7.00 til 22.00 ju så, jag kan spela hur högt som hellst om jag vill, men nu är jag inte sådan som vill söra vid 7 men kanske 8 haaa... :)

jag ska he en video klipp om Basshunder om jag få tag i den.. :)
Till top