Miicha

Mitt liv som jag.

Suck...

Allmänt Permalink0
Modo förlorade idag med 5-2 värsta förlusten, suck.. jajja.

Imorgon blir det till system bolaget och köpa nå cider och riktigt stark öl är så underbart gott, jummy..

Det som jag inte fattar det är när folk skriver på siga bloggar är om mode och dyligt, jag skriver om mig själv mitt lite och vad jag har i hjärtat, finns det inga som skriver som jag?
kanske inte för det är nästan inga som läser det jag skriver heller, ja, kanske, jag vet inte ja vad folk tycker och känner om min blogg direkt.. Sak samma, jag tycker att det är kul att skriva bara..

nu sitter jag och titta på film på tv6 och äter tutti frutti och dricker cola och snusar nicotin fri snus, rena drömmen, haaaa.

Nyss så duschade jag och så testade jag det nya tvålen på kroppen för det kliade mycket på huden och så, men den nya parfymfria tvålen värkar funka väldigt bra för det kliar inget än så länge, var nog kännslig mot det andra som jag hade förr då, det var ett problem löst (av 100 typ),..

jag fundera på att jag ska spela på Lördagsgodes för 100 kr och då får man 40 kr rabatt på ica tror jag att det var, men jag ska fråga på ica och se om det är så annars skulle det vara billigt isåfall, och så är det inte så ofta jag spelar heller, men det är kul när man vinner som jag dock aldrig gör..

Snar någon dag ska jag he ut en annons på tradera, och där ska jag he ut mina trådlösa hörlurar som jag aldrig andvänder och är väldigt bra, jag kan gå ut 100 meter jag hör lika bra och bra ljud och bas i dom så dom är bra på det viset, men jag tror att dom kostade typ 600 kr tror jag så jag vill ha ungefär samma pris för dom är inte andvänd som är nå och så får man batteri på köpet med.. :)
Till top