Miicha

Mitt liv som jag.

tatuerings idé.

Allmänt Permalink0
Jag har fundera bra länge på en tatuering och det blir min första, jag tror jag har tänkt på det i kanske ett års tid eller något, och tänkt fram och tillbaka, och nu fundera jag på en vargtass som jag ska ha nere vid foten tänkte jag,.

Men jag vet inte hur jag ska göra och hur mycket det kan kosta, och så klart den ska ju vara svart med, men jag vet som sagt inte hur jag sla göra som, men jag ska tatuera mig i Frösön så klart..

Men då är det då dags att spara lite pengar, undra om den kan kosta runt 1000 eller 1500 kr, men det kan jag spara rätt så fort till om jag har tur..

men jag vill sammtidigt ha något snyggt med men jag vet inte riktigt hur den ska vara som och så har jag inte fundera på det så mycket heller, jag har bara fundera på den jag vill ha och den är ju den vargtass som jag har på bilden..
Till top