Miicha

Mitt liv som jag.

YESS!

Allmänt Permalink0
Nu har jag fått en tillfälligt jobb hos Invent Observer men jag vet inte när jag ska börja eller ha ett "uppdrag" som dom säger..
men jag får se då om det blir nära där jag bor och så, så man kan tjäna några lappar iallafall.. :)
Jag får se vad som händer, men det är kul, men jag har inte fått ett svar från Försvarsmakten än men det får jag snart hoppas jag, om jag får jobbe eller inte men jag börjar bli tveksam nu..

Nyss har jag kommit hem, jag har vare hos lill syrran och hennes lill pojke han är så sööööt!!!!
har äte middag där med eller jag tog med mig en tonfisk pasta och den var bra och jag ska göra den flera gånger säger dom där, jätte kul, jag kan laga mat då.. :)

Så nu kanske jag ska diska lite och städa undan efter nu då i helgen blev lite stökigt här, men så ä det ju.. :)
Så det ska jag göra nu innan det är för sent..
Till top