Miicha

Mitt liv som jag.

Ännu en dag.

Allmänt Permalink1
Idag har jag vare i stugen ett tag, men det började regna då menar jag ÖS regna hehe men tur man var inne och fikade iallafall..
Så nu håller jag på med internet lite och så, lite trisst men jag fundera på att man ska diska lite för när det är sånt skit väder så vill man inte vara ute direkt, så jag ska nog diska lite..


(det e jag på bilden)

Imorgon vet jag inte vad jag ska göra för det är ingen skola heller, men jag ska nog gå över till tvättstugan och se om det finns någon tvätt tid för tvätt det har jag så att det räcker så har snart inga kläder, men jag har vare så lat nu och tvätta men nu måste jag för måste ju testa den nys sköljmedlet som jag har köpt med och se om det lukta gott. :)
Igentligen finns det mycket att göra i lägenheten  min så att det räcker så vet inte varför man bara sitter och tråka när det finns saker att göra förstår det bara inte..

Ajja, nu ska jag till disken och diska lite och sen får jag se vad som händer och sker..
#1 - - mersiha:

hejhej vad gör du då?:D

Till top