Miicha

Mitt liv som jag.

Dåså.!

Allmänt Permalink2
Idag har jag vare på byn och snurra lite och så åt jag lunch på pizzerian och där tog jag en carbonara bara för att se hur deras va, men jag kan då säga att min är 100 grr så godare iallafall. :)
Idag har jag oxå varit hos min lilla syster och lämnat lite saker som jag hade hos mig och så hälsa på så klart, och så sen så åkte jag hem och så åkte jag och min kompis till Sollefteå för han skulle köpa en tv som han hade hittat.

Så nu är jag hemma igen..

Nu ser jag på "Ryktet Går" på tv3 men det ska jag se på till 22.25 för då ska jag se på tv4+ och ta det lungt så länge..

Imorgon ska jag åka med en lastbil till Sollefteå bara för kul skull men sen på dagen vet jag inte vad jag ska göra om jag ska hålla på hemma eller hur jag ska göra kanske hålla på med bilen eller så..

Men ha det så länge.
#1 - - Hanna:

Fin blogg, allt bra med dig??

#2 - - narges!:

fin blogg, följa varandra på bloglovin? =D

Till top