Miicha

Mitt liv som jag.

Fredag 30/7

Allmänt Permalink7
Idag har jag inte gjort så mycket, har diskat nu på eftermiddagen annars har jag bara suttit vid tvn och datorn och slappa för ja harr inte orkat göra något annars för jag har ju sovit dåligt och hostat som en galning..

Nyss har jag äte klart, igår gjorde jag en ny maträtt som heter pasta med tonfiskcreme och den va jätte god så det åt jag rester av idag och lika gott. :P

Detv ar vare stygg väre idag det var regnat och så lite muller hörde ja, men igår var det blixt och dunder så jag tog bilen och åkte ut för jag vågade inte vara hemma (så feg ja är så)..

Snart ska jag se på "Ice age 2" på tv4+ men jag ha den filmen men roligt o se den på tvn med :) Hiihii.. :P

Men i eftermiddagen här så har jag diskat lite men jag är inte klar än men jag har ju vare så lat så det ska jag göra när det är reklam för det tycker jag är så smart att man kan röjja undan medans det är reklam, så då slipper man reta upp sig att filmen/programmet ska börja igen så då röjjer man undan eller gör något annat tills men hör att det har börjat, rätt smart :)

Ibland kan jag vara smart men inte alla gånger :D
#1 - - Låter som en mysig kväll =):

#2 - - Låter som en mysig kväll =):

#3 - - Låter som en mysig kväll =):

#4 - - Låter som en mysig kväll =):

#5 - - Charlotte:

Låter som en mysig kväll =)



Ha det jätte bra!!!

#6 - - erikeliasson:

Fin blogg .

Hur är min ?

#7 - - feea (felicia aulén)♥ ~ sprallig glad tjej med många vimlande hypoteser:

rösta på mig till veckans blogg och få en av mig länking! !

:) § kram / feliciaaulen.blogg.se :)



du röstar här :

http://jennyhammarstrom.blogg.se/2010/july/finalisterna.html?_tmp=b1f8606d7de6bea4ed626f1f30d443c568e45971

Till top