Miicha

Mitt liv som jag.

Lördag 31/7

Allmänt Permalink2
Vaknade typ vid 9 för lill syrran ringde och fårgade om vi kunde åka till Härnösand idag, och jag ska ju att det gick bra´, det är ju 16 mil dit så vi ska snacka med våran stora syster mellan alla 6 ögon så det ska bli intressant hur det bli som. :)

Idag ska min dator fixas för hon har lite virus och så men det går bra när han ska fixa datan så blir ho bra... :)

Nu vet jag inte vad jag ska göra men det är ett tag till innan jag ska åka så jag hinner äta lite (fil med flingor) och så hinner jag att duscha, ge Jessie go maten för hon kommer bli enasm ett tag, kolla vad jag ska ha för kläder på mig, sminka mig, tanka bilen, hämta syrran som bor 2.6 mil från mig (tur att det är söder) och sen vet jag inte vad jag ska göra om jag ska klämma in något...

Kommer nog att återkomma imorgon.. :)
#1 - - sanna:

http://www.friatider.se/

#2 - - Calle:



Om du är djurvän, läs då Julia Caesars krönika idag som handlar om djurens rätt att slippa lida. Den tar upp svenska kyrkans vurm för obedövad halalslakt och vad det egentligen innebär.



http://tinyurl.com/32xjdbq



Här finns länkarna till alla krönikorna:



www.korta.nu/jc

Till top