Miicha

Mitt liv som jag.

Lördag.

Allmänt Permalink8
Idag fundera ja på att jag ska städa eller jag måste iallafall, men jag vet inte, men jag är så här att jag skriver att jag ska städa och så gör man något annat än att städa.. Hmm?

Nu håller jag på att värma upp lite mat var lite hungrig så får jag se om man ska böra iallafall he in tvätten så det är gjort, och he på bra musik men igentligen vill jag inte lystna på musik..
Förvirrad ja e nu :( Hehe :)

Hittade en ny Wok mat på ica när jag va o handlade, hmm, den tänker jag köpa och testa det var med sås i woken, så jag köpte den och tänkte äta den idag så får jag se om det är gott. :)

Igår var jag i Sollefteå med lastbilen (jag körde inte), sen var jag hos min kompis och lämnade vitaminer till marsvina, sen var jag hos min lill syrra ett tag och sen fick jag ett sms (som jag såg typ 17.50) hon skrev "Går det bra att du hämtar ungarna i Holafors kl 18.15" SHIIIT!!! Tänkte ja, herregud, det tar ju ett tag dit ju...
Precis när jag skulle få mat hos syrran så stack jag för att hämta hennes ungar, forst som fasen in i bilen och drog iväg (det gick över begränsningarna kan jag säga) jag var där typ vid 18.25 ca typ... Pust.. det gick bra ändå.. :)

Nu ska jag he in mig maten..
#1 - - Sofi:

Söt header :D

#2 - - Katarina:

Söt blogg

#3 - - anja:

fin blogg :D

#4 - - Mia Olsen - ätstörd {& påväg ur det}:

verkar som de blev lite stress där. hehe, hoppas allt är bra med dig! :)

Kram

#5 - - SofieElisabetAsp:

Vore nog mycket roligare och tevligare att läsa din blogg om du la in lite mer b bilder :)

puss

#6 - - lisa:

http://www.friatider.se/

#7 - - marie:

haha, vilken klockren design! Sötaste katten någonsing över din presentation :)

#8 - - rasmus:

schysst design :)

Till top