Miicha

Mitt liv som jag.

Smärtan.. ;(

Allmänt Permalink2
Vette fasen men jag har en väldigans smärta igen :( Gör så förbannat jävligt ont kan knappt stå och röra mig, gråter nästan när jag kissar, den smärtan kommer och går som den vill ibland gör det så ont så jag vill bara gå bort och jag vet inte vad jag ska göra.. :(

Men tvätten har gått bra idag iallafall men inte riktigt klart men det sista som jag har får jag hänga upp hemma så det torka men jag vet inte om jag klara det men jag får bita ihop (finns dom som har det värre än jag), och så disken kan jag ta imorgon tänkte jag och så ska jag he in dagens mat i kylen så jag kan ta det som lunch imoegon eller nå.

Ikväll kl 22.00 är det Wild Hogs (har den filmen) på tv 4+ den är jätte bra och så är ju Travolta med i den och´gör filmen ännu bättre..


(Jessie o jag)

jessie har jamat som fasen idag och igår (känner att hon har bajsat usch), igår så fick hon nå fel hon började att klättra uppför balkongdörren för hon ville ut och hon gör väll det idag med kan jag tro, hon jamar iallafall så mycket nu och så fort jag säger till så jamar hon ännu mera så jag får väll vara tyst..

Ne, nu väntar alvedon och ipren på mig...

Hade så länge.
#1 - - Miss Wiklund:

Kika in här lite:)

Du verkar ha många läsare:)

Till top