Miicha

Mitt liv som jag.

Sömnlös.

Allmänt Permalink1
Är så dålig just nu på upptateringar, men jag vet inte varför men jag har glömt och orka inte skriva men jag ska bli bättre på det.. :)

Just nu kan jag inte sova för jag har rethosta och ont i halsen och då är jag sömnlös men tillslut kan jag väll sova hoppas jag på.

Fick punkas på bilen häromdagen och upptetad blev jag men däcket gick o laga och så byttes det en slang i däcket så nu kör jag på det igen.. :D

Är det ingen som vet ett bra sätt och tjäna pengar snabbt?
Jag behöver lite sparande till vinter däck och lite mera.. Är tacksam för något svar.. :)
#1 - - Solan- skor på nätet- skor online:

Vilken söt header du har fniss



Ang att tjäna pengar snabbt så kanske du kan gå igenom din källare, dina skåp och lådor och sälja dem på loppis eller Tradera?



Så gjorde jag en gång och det gav faktiskt en hel del.. och framför allt blev det mkt lättare att städa hemma ;-) (mkt mindre saker i vägen hi hi

Till top