Miicha

Mitt liv som jag.

Varmt..

Allmänt Permalink3

Nu är det varmt igen. :) Visst det känner på en att det e varmt man orka inte göra så mycket men man ska inte klaga men det gör aman lixom ändå.. Men men.
Jag har äte middag och idag blev det korv med bröd och det är inte så jätte gott men det gör ju iallafall (och billigt)..


(Fick av min mamma och de e ja på bilden)

Har diskat upp det messta det ända som e kvar är 2 muggar från kaffet och så en plåt men varm vattnet hade försvunnit (poff) borta, men så jag väntar tills det komma mera varm vatten ur kranen..

Och så var ja ute nyss och rökte och kolla på vad som skulle göras på min "lillan" och det är inte så komplicerat men hon blir nog finare än nu iallafall (och så får jag ju så klart hjälp)..

Vet inte vad man ska göra nu men något hittar man på iallafall trots att det är fint väder och ute och gå klarar jag inte av just nu för jag har så ont i mitt knä (även att jag har beninlägget på mig) men det tar oxå kål på en.

Men jag ska nog plocka lite här hemma och se om jag gör något nytta.. :)

#1 - - Darksess:

Det börjar äntligen bli lite svalt nu mot kvällen. Var hemskt varmt förut, åskvärme. Söt header! :)

#2 - - merisha:

oh jobbigt att diska jag kom hem nyss :)

#3 - - Anonym:

Hejsan mitt namn är Canez och jag driver en skönhetsblogg på nattstad.se / nya tips varje dag, i min blogg hittar du också massa andra roliga saker. Fast mest skönhetstips. Har just nu två tävlingar igång, titta gärna in och se vad du tycker :) Kram caaez / www..nattstad.se/caanez

Till top