Miicha

Mitt liv som jag.

Bilbingo..

Allmänt Permalink4
Har komme hem nu för jag har vare på bilbingo första gången och det var jätte kul :D Men jag vann inget men hade bra sällskap :)

Har hämta tvätten och nu väntar sängen på att jag ska komma..

Natti på er och såv gott :)
#1 - - meyav:

hej!

Allt bra?

#2 - - Mattan:

Just nu har jag en tävling på min blogg med priser för 1500kr.



Det enda jag vill att du ska göra för att ha chans att vinna är att länka till min blogg.



Gå in på tävlingens hemsida och var själv med ! :)

http://mattans.bloggie.se/2010/aromatech/06/proaqua/17/tavling-med-aromatech-vinn-en-luftrenare-varde-1000kr/

#3 - - Empo:

fin banner :)

#4 - - mattan:

Just nu har jag en tävling på min blogg med priser för 1500kr.



Det enda jag vill att du ska göra för att ha chans att vinna är att länka till min blogg och motivera varför du ska vinna :)



Gå in på tävlingens hemsida och var med ! :)

http://mattans.bloggie.se/2010/aromatech/06/proaqua/17/tavling-med-aromatech-vinn-en-luftrenare-varde-1000kr/



Endast tävlande från Sverige, Norge eller Danmark

Till top