Miicha

Mitt liv som jag.

Bilder på utbildningen!!

Allmänt Permalink6
Här kommer det lite bilder från yrkesförarutbildningen som jag håller på med på dagarn, har så många bilder så det får bli på lastbilarna vi kör  :)


Detta är 143an, lätt styrd och är tjejen :)


112 an där då.. :) Lite svår med växlarna annars bra..


Fm då :) Lätt att köra med tycker jag, fick köra den idag efter väg, det gick suveränt..!! lite gubbig men bra.


Fh12 har jag aldrig kört men det blir väll så småning om, kallar den för Subben :) Hihi..

Fina lastbilar vi har ändå att köra med, men idag vart det lite backning med släp och det gick bra så länge det inte satt någon bervid mig ensam gick det bättre..
#1 - - Tina:

hahah aa jag förstår det =) <3

Jag skulle lätt ha fått sparken om jag inte kände arbetsledaren väl. haha Orkade bara inte gå upp. <3

#2 - - Jonnié:

haha visst e den skitsöt : )))

#3 - - Deeep:

Vart tycker du gränsen är nådd för sex? kom in hos mig och läs inlägget sexmåsten.. skriv gärna vad du tycker.. Annars kan du komma in och läsa vad jag tycker om för kläder m.m :P

#4 - - Millah:

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

#5 - - Chaffismorsa:

Tjena!

Surfade in och såg att du utbildar dig till yrkeschaffis. Kul, välkommen till gänget :)

#6 - - Prinsen:

Så spännande det verkar vara på landet!

Till top